Telefonia VoIP Blower

Strzał w 10Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu we wdrażaniu i instalowaniu central telefonicznych, pragniemy przedstawić ofertę współczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych opartych na technologii VoIP. Dzięki naszym rozwiązaniom telekomunikacyjnym uzyskasz więcej możliwości i udogodnień. Dzięki nim komunikacja z klientem będzie skuteczniejsza i bardziej profesjonalna.

Centrale telefoniczne wykorzystujące technologię VoIP wykraczają dzisiaj poza definicję klasycznej centrali telefonicznej. To serwery dzięki którym komunikacja jest łatwa, ekonomiczna i coraz bardziej ujednolicona.

Unified Communications

Jednolitą komunikację (Unified Communications) definiuje się jako proces, w którym wszystkie środki komunikacji, urządzenia i media są zintegrowane, pozwalając użytkownikom pozostawać ze sobą w kontakcie w czasie rzeczywistym bez względu na miejsce pobytu. Celem jednolitej komunikacji jest optymalizacja procedur biznesowych i ułatwienie komunikacji międzyludzkiej.

 

Rozwiązania VoIP Blower w pełni wpisują się definicję UC. Ułatwiają komunikację międzyludzką i sprawiają że jest ona łatwa, komfortowa i nie ograniczona lokalizacją.

 

Każde nasze rowiązanie i wdrożenie jest dopasowane do miejsca, możliwości i wymagań klienta. Możemy zaoferować łatwą w obsłudze niewielką centralkę telefoniczną VoIP jak również rozbudowaną wielooddziałową sieć telefoniczną z wykorzystaniem takich mediów komunikacyjnych jak telefony VoIP, mobilni klienci SIP na smartfony, czat, video rozmowy, konferencje, nagrywanie rozmów, IVR, funkcje prezentacji statusów i obecności.

Instalowane przez nas serwery nowej generacji dzięki otwartym protokołom pozwalają zintegrować dane przesyłane do serwera z danymi z zewnętrznej bazy danych. Połączenie tych dwóch źródeł informacji umożliwia pełniejsze wykorzystanie danych dostępnych z zewnętrznych aplikacji typu CRM oraz automatyzuje procesy w firmie, czy instytucji odciążając Twoich pracowników i przyspieszając obsługę klienta.

  • Weryfikacja klienta na podstawie numeru telefonu z którego dzwoni i skierowanie go do właściwego konsultanta
  • Dostęp do danych o statusie złożonego zamówia poprzez głosowe menu IVR
  • Sterowanie urządzeniami, bramami, oświetleniem za pomocą telefonu lub smartfona
  • Informacje o połączeniu przychodzącym - prezentacja kartoteki kontrahenta
  • Wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych na zasadzie kliknij i dzwoń
  • Szybki dostęp do nagranej rozmowy telefonicznej w celu np zweryfikowania poprawności złożonego zlecenia
  • Prezentacja obrazu z videodomofonu lub innej kamery zainstalowanej w obiekcie na ektanie telefonu lub tabletu
  • Bezpieczny czat firmowy. Informacje wymieniane między pracownikami są przesyłane wyłącznie między serwerami firmowymi.

To tylko niektóre możliwości rozwiązań jakie możemy zaoferować...

Zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością podzielimy się zdobytym doświadczeniem z naszymi partnerami biznesowymi i doradzimy w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu i rozwiązania.